Як очистити від нагару вихлопну систему мотоцикла та мопеда?

Як очистити від нагару вихлопну систему мотоцикла та мопеда?

 

Якщо виникає відчуття, що потужність мотоцикла почала падати, то не обов'язково міняти поршневу систему, спочатку варто перевірити вихлопну систему. Для початку знімають вихлопну трубу. Спробуйте завести мотоцикл без глушника. Але не факт, що їзда буде хорошою без глушника - може бути недолік палива. Варто заглянути у вихлопну трубу, куди надходять вихлопи з циліндра. Нагар можна видалити за допомогою викрутки. Вихлопну трубу потім продувають.

 

Спосіб перший

 

Глушник продувають без зусиль, якщо ж це не так - то він забитий. Очистити його не так просто, як вихлопну трубу. Можна розрізати глушник, вичистити його і пропалити паяльником. Але глушник потрібно буде заново пофарбувати. У розібраному глушнику не варто видаляти перегородки.

 

Спосіб другий

 

Можна спробувати зняти глушник і пропалити його паяльною лампою. Потім його добряче обстукують важким молотком і витрушують з нього бруд. Цей спосіб не дуже ефективний. Нагар може залишитися між перегородками і проміжними камерами. Нагар в трубі створить опір. Глушник після подібної процедури потрібно буде пофарбувати.

 

Спосіб третій

 

Є ще хімічний спосіб очищення. Глушник потрібно спочатку пропалити паяльною лампою. Роблять це до тих пір, поки не вигорять залишки бензину і масла. З отворів повинен перестати йти вогонь і дим. Далі глушник обстукують молотком, щоб витрусити залишки нагару. Далі застосовують хімікат, який використовується для очищення чайників. Можна взяти і лимонну кислоту, яку розбавляють гарячою водою. Один отвір глушника глушать і заповнюють розчином. Вода не повинна витікати. Глушник гріють паяльною лампою до тих пір, поки не закипить вода. Воду зливають після того, як вона охолола. Процес повторюють спочатку. Ця процедура ефективна, але довга. Хоча вихлопну трубу не потрібно буде розрізати.

Як очистити від нагару вихлопну систему мотоцикла та мопеда? 

Далі вікно в циліндрі перевіряють на наявність нагару. Циліндр в цьому випадку потрібно буде зняти. З циліндра відкручують захисний кожух, вигвинчують свічку, а дірку закривають ганчіркою. Далі потрібно зняти алюмінієву прокладку і вигвинтити свічку. Поршень і головку потрібно перевірити на наявність відкладень. Якщо є відкладення, то деталі від них очищають і полірують. Циліндр потім акуратно знімають і закривають ганчіркою в порожнині колін валу. Якщо вихлопне вікно забите, то його очищають викруткою. Дуже важливо не подряпати вікно циліндра.

 

Після того, як закінчена чистка, циліндр промивають у бензині і витирають ганчіркою. Механізм збирають у зворотній послідовності. Циліндр, поршень і картер рясно змащують маслом. Якщо зіпсована прокладка між картером і циліндром, то з параніту або паперу можна вирізати нову. Прокладку змащують солідолом або герметиком, а потім встановлюють. Кільця, поршень і циліндр змащують маслом при установці. Мотоцикл після цього почне споживати менше палива. Іноді потрібно підрегулювати карбюратор після чищення.